Teknik Forex Lucro Modelo




Teknik Forex Lucro ModeloTEKNIK FOREX PERCUMA forex adalah salah satu bisnes yang boleh menguntungkan kita seandainya kita mempelajari teknik-teknik yang betul untuk menghasilkan wang tanpa henti. Tahukah anda warren buffet adalah manusia ke-3 terkaya didunia dengan berpendapatan berbillion bilhao dolar hasil dari usaha kerasnya dengan bermain FOREX. Cuba anda bayangkan, seandainya anda bermain forex dengan nilai dolar, walaupunhanya 20 dolar sehari keuntungan, jika ditukar dengan RM. berapakah pendapatan anda nilai transaksi bagi urusniaga forex sekarang adalah mencecah 1,95 trilion sehari. Suatu nilai yang cukup besar bagi saya jika nak dibandingkan dengan nilai yang ada didalam akaun saya sekarang ini. jika saya dan e mengambil 100 dolar pun sehari, wang di forex tidak akan terjejas. hebat tak kuasa forex. Dunia forex penuh dengan cabaran dan dugaan, apa yang penting disini, anda harus bersedia menerima segala jenis bentuk, cara dan teknik untuk memastikan e um lucro atau dengan erti kata lain, membuat keuntungan dengan cara yang betul dan berkesan. di sini saya akan cuba membantu anda Dengan memberi beberapa petua (kata orang tua-tua la) dan teknik yang boleh dikatakan memberi keuntungan kepada saya walaupun sedikit. Apa yang penting disini anda haruslah mengejar keuntungan yang sedikit daripada rugi yang banyak. didalam dunia forex jika anda meletakkan matlamat lambat kaya, bererti anda meletakkan diri anda di dalam tahap lambat miskin atau lebih dikenali oleh golongan comerciantes sebagai langkah untuk lambat bankrap atau tiada langsung istilah Bankrap didalam kamus hidup anda sebagai seorang comerciantes yang berjaya. Sebagai salah satu contoh disini, sekiranya anda memasang alvo untuk comprar tetapi harga mercado telah melawan comprar comprar anda, ini bermakna akaun anda mengalami rugi dan sekiranya anda menggunakan modal yang banyak hanya sekadar mengejar keuntungan bermakna anda akan perda modal kerana akaun anda tidak dapat bertahan sementara Menuggu peluang reversal ataumarket berpatah balik. ini selalu terjadi harus diingat perkara yang penting ini. Mercado bererti pasaran. disini ingin saya ingatkan kepada sahabat-sahabat comerciante saya. setiap orang yang berniaga apa yang diinginkan sudah pasti mengaut keuntungan semaksimum yang mungkin. tetapi mercado do didalam forex, hanya yang meletakkan alvo untung dan tahap kerugian yang sanggup dihadapi sahaja yang boleh berjaya Mengaut keuntungan disini. Saya adalah comerciante baru didalam dunia forex. masih banyak rahsia untuk menjana keuntungan yang saya masih belum dapat ketahui lagi. cuma saya berharap disini agar ada pihak yang dapat berkongsi maklumat dan teknik - teknik untuk berjaya didalam forex bersama dengan saya. saya akan dedahkan semua kefahaman Saya didalam artikel ini tentang forex yang saya tahu. Keuntungan saya tidak lah sebesar mana. sekadar cukup untuk bertahan sahaja. Dan saya harap akan ada tunjuk entre em contato com comerciantes-comerciantes yang lain. Kebiasaannya bagi teknik satu, saya membiasakan diri dengan melihat time frame 30minit. bagi teknik 30minit saya pasti akan menggunakan software vencedor solucao 9.4.3 tendencia 1 atau pontuacao tendencia wave. trend 1 biasasnya anda boleh lihat melalui candelabros dan juga kawasan-kawasan vender atau comprar Area yang memang disediakan setiap hari. anda juga boleh menggabungkan teknik ini dengan wave. Yang mana bila sampai masa yang sesuai untuk comprar atau vender, software ini akan mengeluarkan sinal atau locend mengikut harga yang dirasakan sesuai oleh sistem ini. dan mengikut pengalaman saya, sistem ini boleh membantu anda berjaya. Anda harus cuba dan kaji sendiri. membantu 30. Bagi teknik yang kedua, alhamdulillah, saya dah melaluinya. dan saya rasa teknik ini juga memang membantu dan prestasi kebersanan juga tinggi. saya akan gunakan frame de tempo 1jam sahaja. kerana tempoh 1jam memang sesuai dengan indikator Ni. Anda cuma perlu meletakkan indikator moving avarange 30 moving avarange 3. bagi akaun saya, saya meletakkan MA30 dengan warna biru, manakala bagi MA3 saya gunakan warna merah dan cuma gunakan linha grafico sahaja. untuk mengetahui kemana pergerakan harga disini. anda harus memastikan dahulu MA merah Berada dimana. adakah dibawah MA biru. sekiranya MA merah berada dibawah MA biru, anda harus menuggu MA merah bersilang dengan MA biru. sekiranya merah bersilang dengan biru, kuat untuk buy. disini anda boleh lihat MA merah berada diatas MA biru. Lihat sejarah yang lepas indikator ini. kemudian kaji adakah ianya sesuai dengan cara anda. bagi saya ini adalah satu masa bonus untuk mungutip pontos sekurang - kurangnya 30-50 pips. insyallah. membantu 30. teknik ini memang banyak kalau nak diikutkan. yaitu berpandukan diariamente Previsao atau analise tecnologica. banyak yang saya gunakan tapi memanjang tak betul sampai putus asa saya dibuatnya. sehingga pada 1 hari saya bookmark kat pc saya sampai 9 jenis site yang kononya membaca graf dan membuat andaian yang tepat. tapi apa yang terjadi. loss-loss - loss. bukan kecik-kecik anak yang loss. Pernah mencecah satu akaun dalam masa sehari 36 dolar. bayangkan dalam nilai malaysia RM $ 105.00 sEHARI. Bagi orang susah macam saya nie memang besarlah lah nilai nya. sehinggalah saya terbaca previsao diaria yang satu dua lagi nie. Saya kaji dalam masa beberapa hari. dan hasilnya alhamdulillah nampak macam berpotensi untuk membantu. Contoh 1: website ibtimesforex 19032010 Gama de negociacao: 1.3635 - 1.3575 Tendencia: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3655 TP 1.3585. Jumlah lucro 40pips. 19032010 Faixa de negociacao: 1.3635 -1.3535 Tendencia: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3657 TP 1.3548 Jumlah lucro 50pips ke atas. Selepas membuat kajian ke atas kesemuanya, saya dapat merasakan potensi keuntungan. Hasil dari gabungan teknik 1:30 teknik 2:30 teknik 3:40. Rezeki menyebelahi saya. anda chatice harus mencuba teknik-teknik ini. pasanglah 1 akaun dengan jumlah 0.50 dolar untuk 30 pips. dan akhirnya profit. jumlah lucro anda ialah 15usd x rm3.5 rm52.50 sehari. ok lah sekurang-kurangnya anda bergaji. Tapi itu untuk kiraan 0.50 bagaimana pula jika 1 akaun jumlah yang dibuka ialah 10usd. Anda fikir dan kaji sebelum menceburi bidang forex yang penuh rahsia ini. wallahualam. tepuk dada tanya selera. gagal sakali tak bermakna kita akan gagal buat selama-lamanya. semoga berjaya dalam apa jua bidang anda. Apa yang penting anda harus belajar sabar disiplin. lucro. Salam sukses dan kejayaan dari saya. . (Novo comerciante). Sekiranya anda mempunyai cara lain saya amat berbesar hati sekiranya dapat anda kongsikan bersama saya. ini alamat e-mail saya: roszailangmail (c) dilarang mengubahsuai isi kandungan didalam artikel ini untuk apa segala jenis tujuan sekali chato. M comerciante aster revela pela primeira vez Sempre seu sistema de comercio de armas secretas que poderia ter voce lucrativo em horas, mesmo se voce nunca trocou um dia em sua vida. Absolutamente gratis. Esta e a maneira mais rapida e simples de ganhar mais dinheiro do que voce pensou ser possivel. Nao e necessario nenhum cartao de credito e nada para comprar. O sistema sera GRATUITO apenas por tempo limitado. Quase la, preencha este formulario e clique no botao abaixo para obter acesso instantaneo. Digite seu endereco de e-mail abaixo para obter acesso instantaneo. Copyright 2016 ChartLessons Clique fora da janela pop-up para fechar pop-up